معرفی اداره‌کل زندان‌های فارس بعنوان استان اول کشور در اجرای برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها

اداره کل زندان‌های فارس در اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل زندان‌های سراسر کشور ، در اجرای برنامه‌های اولویت‌دار نظام زندانبانی در سال 1402 عنوان برتر و اول کشور از آن خود کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، ۵ برنامه‌ مهم و اولویت‌دار زندان ها در آغاز سال ۱۴۰۲ از سوی دکتر محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور به عنوان راهبرد شتاب بخشی هماهنگ و تحقق برنامه‌های تحولی و تعالی محور قوه قضاییه تبیین و به استانها ابلاغ شد.
این اولویت‌ها شامل برنامه‌های کارشناسی و هدفگزاری شده راهبردی و مبنایی زندانبانی کشور در فرایندهای اصلی نگهداری، اصلاح و تربیت مجرمان ،توانمند سازی آنان، صیانت و توانمند سازی نیروی انسانی بعنوان سرمایه سازمان و بهبود وضعیت نظام زندانبانی و امور زندان‌ها بوده است.
بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد انجام شده از سوی سازمان زندانها که نتایج ان ابلاغ شده است، اداره کل زندان‌های فارس با کسب امتیاز برتر در پیگیری و اجرای مؤثر شاخص‌های و برنامه‌های اولویت‌دار ، هم در گروه خود(استانهای گروه یک) و همچنین در مجموع عملکرد استان‌ها ، حائز رتبه برتر تشخیص و به عنوان اداره کل اول کشور معرفی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha